نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4741
-
الف
+

اختصاصی/ «لیلا اوتادی» از «بید مجنون» تا «زخم» + بیوگرافی و تصاویر

«لیلا اوتادی» بازیگر سریال های «آرام می گیریم» و «زخم» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «لیلا اوتادی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون بازی وی را به عنوان کرکتر پولیسی «الهام پویا» در سریال پولیسی «زخم» شاهد هستند، در سال 1362 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

«لیلا اوتادی» در رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران فارغ شده است؛ او فعالیت خود را از تیاتر شروع کرد و به سینما و تلویزیون رسید.

از مهم‌ترین آثار بانو اوتادی در تلویزیون می‌توان به بازیگری در سریال های «آخرین گناه» و «آرام می گیرم» اشاره کرد.

«لیلا اوتادی» در سال 1381 با بازی در فلم «چشمان سیاه» به کارگردانی مرحوم «ایرج قادری» وارد عرصه بازیگری شد.

بانو اوتادی سال 1383 با حضورش در سریال «مهر و ماه» به کارگردانی«سید فیاض موسوی» در کنار استاد «علی نصیریان» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران به ایفای نقش پرداخت.

«لیلا اوتادی»  سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال «آخرین گناه» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» تجربه کرد. آخرین گناه در میان سریال های ماه رمضان 1385 هجری خورشیدی از دیگر سریال های نشر شده در آن سال محبوبتر بوده است و مضمون آن چشم برزخی بود.

بانو اوتادی سال 1393 در سریال «زخم» آخرین ساخته «مسعود آب پرور»، که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است توانست چهره ای نو از خود نشان دهد.

سریال‌ «آرام می‌گیریم» هم که چندی پیش از آی فیلم2 به نشر رسید، داستان مشکلات خانواده های با اصالتی را بیان می‌ کرد که در جامعه امروز فرزندانشان با مسائل و مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند و آرامش فامیل را از بین می‌برند. بانو اوتادی در نقش یکی از این فرزندها در کنار «مهدی سلوکی» به ایفای نقش پرداخته است.

بانو اوتادی در سال 1383 بعد از بازی در فلم چشمان سیاه، در کنار بازیگرانی چون «پرویز پرستویی»، «رویا تیموریان» و «آفرین عبیسی» به نقش آفرینی در فلم «بید مجنون» به ایفای نقش پرداخت که جزو افتخارات کارنامه کاری او محسوب می شود.

بانو اوتادی دستی هم بر قلم دارد و شعر می‌گوید. او شعر و شاعری را از هفده‌سالگی شروع کرده است. نخستین کتاب لیلا اوتادی مجموعه شعری است با عنوان «بهشتی که کلاغی نیست، مترسک هم نیست» که در زمستان 1393 به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و منتشر شد.

«چپ دست»، «کاتیوشا»، «پیشونی سفید 2»، «اخراجی ها 3» و «دعوت» از دیگر فلم هایی می باشد که بانو اوتادی در آن ها ایفای نقش کرده است.

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر